GTA VS WATCH DOGS

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
20:39
یک شنبه 18 فروردين 1392

اصلا مقایسه ی این دو غلط است چون GTA که توسط بزرگترین و بهترین شرکت بازی سازی جهان ساخته می شود به هیچ وجه به راحتی از یک بازی تازه وارد شکست نمی خورد.

در نمایشگاه e3 امسال یوبیسافت یک سورپرایز برای طرفداران خود داشت که آن را تا لحظه آخر به هیچ کس نگفت ولی با نمایش این بازی open-world همه حیرت زده شدند و منتظر اطلاعات دیگری از این بازی هستند ولی تا به امروزمشخصات جدیدی از این بازی منتشر نشده است.

با توجه به تریلر بازی ها میتوان فهمید که ubi عنوان watch dogs را بسیار جدی گرفته و بر طبق خبر انتشار شده فعلا watch dogs را اصلی ترین ip خود نامیده و بیان کرده، که در حال حاضر اصل ترین ip ما عنوان watch dogs میباشد.

یک توضیح مختصر از بازی:

شخصیت اصلی بازی آیدن پرس (Aiden Pearce) نام دارد آیدن یک هکر حرف ای و دارای توانایی های خاصی است و میتواند به راحتی هر کاری را که میخواهد انجام بدهد ولی این خصوصیت او برای او یک معضل بزرگ است که هم دولت و هم قاچاقچیان دنبال او هستند در تریلر منتشر شده مشاهده کردیم که در روبه روی کابارا او تمام گوشی ها ی افراد در حال مکالمه را هک کرد حتی دوربین خبرنگاران را نیز به آسانی هک کرده و وارد بار شد.

در بار با یکی از دوستان خود صحبت کردند و متوجه شدند که یک جاسوس از طرف جوزف دیمارکو در حال تعقیب آنهاست آیدن از دوست خود تفنگ را گرفته و به از بار بیرون رفت چون او توانایی هک کردن هر چیزی را دارد چراغ قرمز را هک کرد و ماشین جوزف با دیگر ماشین ها تصادف کرد و میانه به هم ریخت این فرصت مناسب بود که آیدن جوزف را برای همیشه از بین ببرد.

گرافیک:در گرافیک بازی ما شاهد افکت های زیبا، انیمیشن های کار شده و حرکات عجیبی بودیم گارسون رستوران، حرکات آیدن در هنگام مبارزه،هدف گیری و حرکات زیبایی که آیدن در هنگام مبارزه آن هارا انجام میداد وبسیاری از چیز های دیگر که معلوم بود یوبسافت بر روی آن ها کار کرده است. در شروع ما شاهد حرکت پالتوی آیدن در جهت راستای باد بودیم که لذت خاصی را به همراه داشت و به هنگام وزش باد غبار های روی زمین به پا میشدند و هوا را آلوده میکردند. تا به حال منظره ای گرافیکی تا به این حد به نظر من ایجاد نشده بود و از نقاط قوت بازی طراحی شهر ها و ماشین هارا میتوان به حساب آورد.

همچنین به گفته یوبیسافت در این بازی همه چیز قابل هک کردن است و ما با دنیایی متفاوت و رایانه ای روبرو هستیم و میتوانیم هر آن چه را که دلمان خواست هک کنیم :مانند تلفن همراه،چراغ قرمز و …..

موسیقی و صدا گذاری:موسیقی و صدا گذاری بازی در حد بسیار عالی کار شده و میتوان گفت که تا به حال به نظر خودم چنین صداگذاری روی هیچ کدام از بازی ها انجام نشده است همچنین در مواقع درگیری شاهد یک موزیک متناسب با محیط بودیم که کاملا حال و هوای بازی را عوض کرده بودهمچنین صدای دلنشین آیدن حس خاصی را به گیمر منتقل میکند.

بخش چند نفره: تا به حال هیچ اطلاعاتی در مورد بخش چند نفره بازی منتشر نشده و اگر یوبی به فکر بخش چند نفره باشد نباید از راک استار کپی کند

در همه ی سایت ها این را شایع کردند که این بازی رقیب اصلی GTA V می باشد. ولی به طور قطع این بازی به گرد پای GTA هم نمی رسد. ( مگر GTA که از سال ۲۰۰۱ برترین بازی در این سبک بود، به راحتی شکست می خورد؟؟ آن هم با RockStar ؟؟؟ )



تعداد بازدید از این مطلب: 890
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 890

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود